کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

عمق فاجعه!

گیس گلابتون هستم ... یک عدد انسان خوشحال که درست یک هفته بعد، همین موقع، بر سر زنان جواب های امتحان پره اینترنی رو چک خواهد کرد و از شدت ناراحتی به خودش خواهد پیچید! 

طی حدودا یک و نیم ماهی که در تعطیلات به سر می برم فقط و فقط تونستم کامنت گذاشتنم رو محدود کنم!....سرعت درس خوندنم هم که به حلزون یک سور زده!  

تقصیر من که نیست...چه کنم؟!...جون درس خوندن ندارم....اصلا هر کسی را بهر کاری ساختند مادر جان! 

الان هم اینجام تا شما رو با عمق فاجعه آشنا کنم... 

معرفی می کنم... ایشون عمق فاجعه هستن!

  

خط کش هم کنارشون گذاشته شده تا گویاتر باشن! 

البته فاجعه از این هم عمیق تره .... از اونجایی که من دست روی هر چیزی بذارم، نایاب میشه، یک جلد از اون کتابهای ردیف آخر باقی مونده که هنوز که هنوزه چاپ نشده! لازمه از همین جا مراتب ارادتم رو به اون انتشارات محترم اعلام کنم و بگم کلا خسته نباشن.... با این سرعتشون روی من رو هم سفید کردن!!! 

پ.ن.:خدایا کمکم کن .... کمکم کن این امتحان رو به خیر و خوبی بگذرونم ...آمین! 

پ.ن.2: از هر کسی که این جملات رو میخونه خواهشمندم برای موفقیتم دعا کنه.