کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

تئوری میگ منگ!

تئوری من اینه:

آدم بدکشیک نمیتونه وبلاگ نویس باشه!


این همه بدبختی کم بود که بدکشیکی هم باید بهش اضافه می شد؟

البته بعد از خراب شدن نوت بوک عزیز متوجه شدم زغال خوب مهم ترین فاکتوره!


پ.ن.: من در کشیک;

بچه ها در این وقت عزیز برای سلامتی نوت بوک من دعا کنین

گفتن نداره دیگه...بعدشم طبعا خنده بچه ها!

نظرات 4 + ارسال نظر
من - هیچکی - نیستم دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 03:32 ق.ظ

سلام
وقت بخیر

اینجور ک شما میگین ، میتونم بگم : آدرس بدین ک با کمپوت جهت ملاقات نوت بوکتون بیاییم ، اینجوری بهش روحیه میدیم ک زودتر خوب بشه !!!

ما دعا میکنیم ک صاحب نوت بوک سلامت باشه و یه روز ک وقت داشت ببردش درستش کنه :)

باشد ک با این کار و نجات دادن جان یک نوت بوت ، خوب کشیکی آیدتان شود و رستگار شوید :)

تا به زودی :)

شاعرشنیدنی ست چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

غصه نخور دوستم
قول دادن یه روزی همه چی درست بشه نت بوک تو هم حتما جزئشه دیگه
به روزم

مرغ عشق معین یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 09:19 ق.ظ http://yardeli.blogfa.com/

خدا شفا بده نوت بوکت رو

من - هیچکی - نیستم چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

صد سال بعد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باشد که در سلامتی کامل فقط بد کشیک باشی و لپ تابت خراب باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد