کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

یک فیلم رمانتیک

...

تکه ای از یک فیلم

پسرِ ماجرا: بهترین ساعت روز برای من ساعتیه که تو رو میبینم و ...

در پایان روز وقتی که دختر ماجرا از غصه در حال دق کردن است به پسر زنگ می زند تا درد دل کند ...

پسرِ ماجرا: الآن دیر وقته، برو بخواب و بگذار من هم بخوابم! فردا با هم صحبت می کنیم دیگر!

باز دخترک خوش شانس بود که در زبانشان عبارتی معادل « برو کپه مرگت رو بذار!» وجود نداشت! گاهی وقت ها نداشتن زبان غنی هم به درد میخورد!!!

+ بد زمانه ای شده ............. دیگر عشق از فیلم ها و قصه ها هم رفته!

نظرات 6 + ارسال نظر
ژ یگولو سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 01:13 ق.ظ http://zhigulu.blogsky.com

این روزا اره...

عشق داره کمکمک از تو عاشقای قدیمی هم میره..البته بعضیاشون...

ولی معجزه عشق هنوزم کار میکنه بعضی وقتا...

ولی خودمونیما..این پسر ماجرا یا خرس خواب بوده یا از اون اس مشنگا... اخه کی دختر ماجرا رو ول میکنه بره بخوابه؟؟

نیدونم والا..

راستی واسه دفعه اوله اومد...(چشمک)

چیکار میکنه؟!!!D:
نه......اصلا توی فیلم روی خوابالو بودنش تاکیدی نشد!
خوش اومدی:)

ژ یگولو سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 01:15 ق.ظ

اوه...اولم شدم که...

ایول...

تبریک میگمD:

سهبا سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 07:20 ق.ظ

خانوم گل
احتمالا فیلمی که دیدی ایرانی یا هندی نبوده وگرنه عشق که از سروکله فیلمای ما داره میره بالا !! البته نه عشق واقعی ها از اون عشق های الکی !!!
راستی فیلم آواتار رو دیدی بالاخره؟ من که یه ذره شو باز کردم و دیدم بستمش گذاشتم کنار تا سر حوصله !

نه عزیز دلم......فیلمش هندی بود!!!.....یعنی فکر کن فیلمای هندی اینجوری باشن دیگه چه شود!!!
واااااااااااای!مثل من........منم دیدم حوصله ش رو ندارم ........گذاشتم اگه خدا قسمت کرد دم یه امتحان ببینمش.....آخه در این مواقع آدم حاضره رازبقا هم ببینه ولی درس نخونهD:
این مدت بیشتر فیلمای ایرانی دیدم

لبخند سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 04:37 ب.ظ http://labkhandeman.blogsky.com/

سلام
البته پسرها و دخترهای ماجرا انقده بلد هستند که از این جمله تا آخرین لحظه استفاده نکنند...اما دیگه وقتی این عشقه زیادی طولانی میشه به ادبیات غنی پناه میبرن

سلام .............آخه هر لحظه ای که ازش استفاده کنن تبدیل میشه به آخرین لحظه دیگهD:
ولی مثل اینکه دختر و پسرای فیلما دارن متحول میشن.........تقصیر خودشونم که نیست!!!فیلمنامه نویسا خلاقیتشون زیاد شده;)

ژ یگولو سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

عشق چیکار میکنه؟ خب خیلی کارا میکنه..:دی

کارای خوب..بد..نیمه بد..نیمه خوب...:دی

راستی اره تاریخ پستا درسته..من سربازم در حال حاضر..بد خیلی وقت بود ننوشته بودم این دو جمله هم از سر دلتنگیه وبلاگم بود و بچه ها..

تموم مبشه مرتب مینویسم ایشالا..

هرچند نوشته هامم :دی...

خوش باشی..فعلا...

الان من کاملا توجیه شدمD:
ایشالا به سامتی تموم شه و راحت شین
اختیار دارین
ممنون:)

نینا جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 03:13 ق.ظ http://nena.blogsky.com

عشق چیه

درد سره

دل بی خونه و در به دره

خونه درد و غمه

عشق می سوزونه دلارو


یاد مهستی بخیر

نمی دونم چرا چشمم به کلمه عشق مییفته یاد این ترانه می یفتم

راستی الان اونجا ساعت چنده که برام کامنت گذاشتی

خیلی دیر وقت باید باشه

خدا رحمتش کنه....آره!!!جواب دقیق رو تو وبلاگتون دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد