کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

سپید

در بخشی از انیمیشن Ice age 3  تعریف ساده ای از «امید» نشون داده شده ...

قسمتی که اون موجود بلوطوفیل(!!!) در حال سقوط از دره ست و با وجود تجربه سالها زندگی مشترک با بدنش ، باز هم با تمام قدرت پوستش رو میکشه تا شاید از هم باز شه و (مثل اون موجود مونث) بتونه از مهلکه فرار کنه ولی....

....شاید همین «امیدواری»ه که گاهی مانع روبه رو شدن با حقیقت میشه!  

نظرات 5 + ارسال نظر
سهبا جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 12:58 ق.ظ

فقط سلام دیرگاهی روز جمعه عزیز دلم .
همیشه امیدوار باشی و پیروز

سلام سهبای نازنینم.....ممنون.....شما هم همین طور:*

دستنوشته (ساشیا) جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://safeye-aval.blogfa.com/

سلام.
اون نوشته ام فقط یه خواب بود.
فقط خوابها بعضی وقتا شیرین میشن.
من اپیزود ۳ رو ندیدم متاسفانه ولی اون سنجابه رو دوست دارم.
ممنون.
شاد زی.
بدرود.

کاش همه چی مثل خواب بود:|
منم دوستش دارم........ولی اون سنجاب نیست .................. احتمالا از اجداد سنجابه;)

لبخند شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://labkhandeman.blogsky.com/

سلام
تا امروز هرجا رفتیم همه گفتن امید خوبه امید امید امید
ولی حرفت رو قبول دارم فکر میکنم چیزی که گفتی مربوط میشه به یه نکته ای که من خیلی بهش اعتقاد دارم که باید در هر کار و چیزی اعتدال داشت...و امید هم تا یه حدی خوبه

منظور منم دقیقا همین بود........ خیلی خوشحالم که حرفم رو پشت این مثال دیدی:)

سهبا دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام .کجایی خانومی ؟

سلام سهبا جونم.......اومدم:*

بامداد پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 10:38 ق.ظ http://bamdadnevesht.blogfa.com/

سلام
خیلی وقته سر نمی زنی بهمون رفیق موافق
هر جا هستی برات آرزوی خوشبختی دارم و سلامتی
اما
از این دیار وحشت
چو به سلامتی گذشتی
به شکوفه ها به باران
برسان سلام ما را ...

سلام.......شرمنده ام واقعا........... حتما میام
متاسفانه به دیار وحشت جدید وارد شدم;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد