کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

زنبور بی عسل ...

از وقتی به این بخش اومدیم٬ مریضهایی رو میبینم که کم و بیش همدردم هستن ....

توی درمانگاه از مشکلاتشون میپرسم ...... میبینم که همه شون فقط برای کنترل اومدن .... 

اونا هم مثل من هستن ..... با این تفاوت که من چندین ساله بی خیال این مسائل شدم ولی اونا هر چند ماه یک بار با وجود اینکه مشکلی ندارن٬باز برای پیگیری میان ......  

با خودم میگم: مردم چه قدر به سلامتیشون اهمیت میدن! ..... یه کم یاد بگیر!

وقتی به این فکر میکنم که آخرین بار دکترم همین استاد الآنم بود که دارم جلوش مریضهای دیگه رو معرفی میکنم خنده م میگیره!

 ...... خب از کسی که میدونه باید محیط زندگیش رو عوض کنه ولی به خاطر دل بستگی هاش وقتی تازه سنش دورقمی شده با گریه و زاری نظر خانواده ش رو عوض میکنه ...

... کسی که زمان انتخاب رشته کنکورش به خاطر وابسته بودنش به یه سری چیزها نزدیکترین شهر به محل زندگیش رو انتخاب میکنه و بهترین فرصت برای بهبودش رو از زندگیش به بیرون شوت میکنه چه انتظاری میشه داشت؟!!! 

پ.ن.: .... یعنی شیفته اونم که برای اولین بار گفت: کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره! 

 چه عالم بی عملی بشم من!  .....خدا به خیر کنه!!! 

   

نظرات 3 + ارسال نظر
سهبا دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 09:59 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

نکن خاله ‌! بیشتر مراقب خودت باش آخه خانوم دکتر من !‌چرا حواست به سلامت خودت نیست آخه ؟ اینقدر از این کوزه شکسته آب نخور عزیز من !

من نیتش رو دارم همیشه ولی نمیشه!!!....نثر مسجع شد

محمدحسین دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://tangare0.blogsky.com

خانم دکتر عیبی نداره بزرگ میشی یادت میره!!!!!!!!!!!!

آخه قضیه در زندگی زخمهایی هستن و اینا!!! میشه

محمدحسین سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://tangare0.blogsky.com

ولی ما کلاً به دکترمون اعتماد داریم!!!!!!!!!!!

شما کلا لطف دارین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد