کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

خسوف

باز هم نمیتونم مدت زیادی رو تو خونه بگذرونم ...... این آلرژی یک ساله داره کلافه م می کنه..... یک ساله که نتونستم 24 ساعت کامل رو تو خونه خودمون تو شهر خودم بگذرونم! 

دیروز از نزدیکی های خونه قبلی رد شدیم .....با خودم فکر کردم الان حتما اون حیاط شبیه بهشته ..... بوته های رز صورتی ، قرمز ، اون سرخ های مخملی تیره تیره .... شمعدونی های رنگارنگ ..... اون سه تا درخت کوچولو ......... باعچه کوچولوی مخصوص من که توش پیچک می کاشتم.......... یهو دلم براشون تنگ شد... 

دیشب، وقتی که زیر نور ماه سیزدهم،همراه پدر و مادرم، فین فین کنان به اینجا بر می گشتم یادم افتاد شب قبل ماه گرفتگی اتفاق افتاده و من حتی خبر هم نداشتم! 

... 

بین من و چیزهایی که همیشه دوست داشتم یه دنیا فاصله افتاده... 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سهبا شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

آی منم دلم این باغچه رو خواست خاله ! گر چه باغچه خودمون هم اول بهار دیدنیه ، اما الان که فقط رز داره توش !

خسوف رو من هم دیدم به همت یگانه جان !

خونه ما هم باغچه داره ولی خونه بچگیام حیاط بزرگتری داشت با گلهای رنگارنگتر...دلم برای باغچه کوچولوی خودم تنگ شده...حیف که دیگه مال من نیست وگرنه قابل شمارو نداشت
من همیشه این جور چیزا رو به همه یاداوری میکردم ولی اینبار خودمم ندیدم!

مهرداد شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

زندگی همینه دیگه!
یه چیزو به دست میاری در عوضش قید دوتارو باید بزنی

همین قیدشون رو زدن سخته دیگه!

من - هیچکی - نیستم یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 05:30 ق.ظ http://www.man-hichki-nistam.blogsky.com

سلام.
وقت بخیر
ماه گرفتگی که تموم شد.
در مورد متن زیر مسئولیت قبول نمیکنم ( شاید نشه )

روز ۵ شهریور تمام دنیا در انتظار ……

کره مریخ به بالاترین درجه درخشش دراسمان شب در ۵ شهریور خواهد رسید

اون به اندازه کره ماه تمام بزرگ با چشم غیر مسلح به نظر خواهد رسید

این وقتی است که در روز ۵ شهریور کره مریخ به فاصله ۶۳۴ مایلی خود به زمین میرسد.

حتما در راس ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر ( نیمه شب) آسمان را تماشا کنید .

به نظر خواهد رسید که آسمان دو ماه دارد !!!

این امر ۱۲۰۰ سال دیگر دوباره اتفاق خواهد افتاد

این لحظه را با دوستان خود شریک شوید زیرا هیچکس زنده ای دوباره این اتفاق را نخواهد دید.

میتونی در مورد تحقیق کنی . (سرچ اینترنتی) برای من بصورت ایمیل اومده بود . فعلا

سلام
وااااااای....چه جالب!.....ولی از شانس قشنگ من اگه درست باشه هم حتما اون شب آسمون ابریه و هیییییییییییچییی دیده نمیشه!
مثل بارشهای شهابی که قبلا انتظارشون رو میکشیدم و درست همون شب ابری میشد و حتی بارون میبارید!!!!

مرغ عشق یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.yardeli.blogfa.com

سلام اومدم یه ذره کشک بسابم وبخورم وبرم.اپماااااا
بدو بیا!

سلام....نوش جان!
حتما

پیمان یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

چقدر از خوندن این پست٬ دلم گرفت !

آبجی خانم دکتر٬ یه سر به من بزن.

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد