کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

ماه رمضان شد می و میخانه برافتاد!

وقتی گوشی مامان زنگ میخوره و روی صفحه٬ اسم خانم سه نقطه(!) دیده میشه٬ مامان خانم عجله ای برای جواب دادن نداره. 

چون میدونه جواب دادن و ندادن فرقی توی قضیه ایجاد نمیکنه ...  در هر دو صورت خانم ... تلفن رو قطع میکنه و بعد هم که مامان کنجکاو میشه بدونه چه خبر شده و خودش بهش زنگ میزنه خانم ... شاکی میشه که: چرا هیچ وقت جواب نمیدی؟!!! .... خسته شدم از بس زنگ زدم! 

بقیه همکارها هم به این اخلاق خانم ... عادت کردن. 

البته این اتفاق بیشتر مواقعی میفته که قراره یه خبری رو به بقیه اعلام کنه .... در صورتی که اگه خودش کاری داشته باشه دیگه بعد از شنیدن «الو» از اون ور خط قطع نمیکنه! 

... چند روز پیش باز هم زنگ زده بود تا خبری رو اطلاع بده. 

بعد از تموم شدن حرفها٬ مامان خندید و گفت: چه عجب! یه بار این خانم ... قطع نکرد که بعدش من زنگ بزنم! 

گفتم: حتما روزه بود! .... نمی تونست بازم بهونه بیاره که گوشی رو ورنداشتی!   

  

پ.ن.: الآن شک کردم نکنه اینایی که من اینجا نوشتم غیبت باشه... 

  

نظرات 6 + ارسال نظر
امید شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 08:07 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

اگر غیبت بود که تا حالا خانم ... شصتش خبردار شده بود
معلومه ایشون دست کمی از خبرگزاری ندارند

خبرگزاری که نیست بیچاره!...خبرهای مربوط به کار و اداره منظورم بود....آخه این اطلاع رسانی ها جزیی از وظایفشه

گل مریم یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

قطعا این کار تو غیبت نیست... ولی مثل این که این خانومه کارشه:دی

کارش اینه که خبر بده نه که تک زنگ بزنه!!!

رضا دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 10:59 ق.ظ http://hiphop.blogsky.com

غیبت؟!!

اوهوم!

سهبا دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام خاله جون . خوبی عزیز ؟ میدونم تو دلت میگی خیلی بی معرفتی ! حق هم داری ! این چند وقت حس بدی دارم , بهتره بگم یه بی حسیه بدی دارم خانوم دکتر ! شرمنده ...
اگه قرار باشه تنها حسن ماه رمضون , همین باشه که کمتر دروغ بگیم و کمتر غیبت کنیم , میشه کلی خوشحال باشیم به بودنش , مگه نه عزیز ؟

بابت کادوی قشنگی که به نیایش دادی واسه تولدش ممنونم ازت . کلی گوشش میکنیم با لذت ...

سلام خاله جونم...خوبم...شما چه طورین؟
واااااای!نه! این حرفا کدومه؟!دشمنت شرمنده
درسته
خواهش میکنم...قابلش رو نداره

غلامرضا سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 05:23 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما ،.... نه بابا غیبت کدومه !راحت باش ! ... بعد چی شد ؟... آذرکده

درود!
خب پس من خیالم راحت باشه....هیچی دیگه...به مناسبت ماه رمضان دیگه خالی نبستن که زنگ زدم جواب ندادین و اینا!

merlin جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.merlinee.blogsky.com

یه راه هست که غیبت نکرده باشی ادرس سایتت رو بده بهش بیاد بخونه
به من هم سر بزن
رمز پستام سه دو یکه

چه راه حل خطرناکی!
حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد