کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

برف سال بعد

"... 

من روزها تا ظهر می خوابم 

من هر شبو تا صبح بیدارم 

... 

من خیلی وقتا ساکتم٬ سردم 

وقتی که میرم تو خودم شاید 

پاییز سال بعد برگردم 

... 

... 

من حال فردامم نمی دونم ... "

    

زیر لب با خواننده زمزمه می کنم :« ساکتم ... سردم » 

دستم رو می زنم زیر چونه ....با خودم میگم:« من چه قـــــــدر شبیه این جمله هام!» 

ترک دوباره و دوباره تکرار می شه و من هنوز تو خودمم ... 

  

"وقتی که میرم تو خودم شاید ....." 

شاید ... 

یه آه عمیق می کشم: شاید اصلا برنگردم! 

   

پ.ن.:همین موقع ست که قسمت شوخ طبع وجودم بیدار می شه:  

         وقتی که میرم تو خودم شاید 

         با برف سال بعد برگردم!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امید یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 07:13 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

خوشا به حال روزگارتان
درود

خوش به حال کسی که خوشه در هر روزگاری

حامد یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.hamedh.com

البته آهنگ بارون بارون بارونَه هی بیشتر به حال و هوای این روزا می خوره.
می دونین، از آهنگای پاپ رستاک هیچ خوشم نمیاد.
بعد یه سوال. کجا برنمی گرده؟ یعنی الان کجاس که وقتی رفت تو خودش دیگه برنمی گرده؟

اونم جوابگو نیست دیگه!
من از کجا بدونم قبل از اینکه تو خودش بره دقیقا کجا بوده آخه؟!...همسایه مون که نیست برم ازش بپرسم

مرغ عشق شنبه 14 آبان 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.yardeli.blogfa.com

دهه
واسا بینم خانوم دکتر ما ودلتنگی
نبینم ها!!!!!!!!!!!!
میزنم تو چشت ها!!!!!!!
هر چی هم تمام بخش ها دلتنگی داشته باشن
معین من میگه بخش ان ای سی یو خستگی تمام بخش ها رو ازم میگیره
سر وکله زدن با دردونه های مردم واسش خیلی دل نشینه!

قربونت برم عزیزم
دلتنگی من ربطی به بیمارستان نداره....یعنی مستقیما نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد