کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

Pride & prejudice

 مدتیه به بازبینی فیلم های قدیم روآوردم. 

... 

این بار میرم سراغ « Pride & Prejudice ». 

قصه همون قصه ست ... ولی میدونم که از دوباره دیدنش خسته نمیشم. 

...عاشق تصاویر خیره کننده این فیلمم. 

از همون ابتدا که با طلوع زیبای خورشید، همه چیز شروع میشه و بعد از اون هم جا به جا طبیعت با نقش و نگارهای مسحور کننده ش غافلگیرت میکنه ... 

 

 

پ.ن.:باز هم در تصاویر غرق میشم و در ذهنم دنبال نظایرشون میگردم. 

با خودم میگم: ... چه قدر جالب! هفته پیش فلان جا سایه ابرها روی کوه دقیقا همچین منظره ای رو به وجود آورده بود... 

بعد یادم میاد، برای دیدن این تصاویر توی طبیعت اطرافم باید چشمام رو تنگ کنم تا خیلی چیزها رو نبینم! 

نبینم که هموطنان بی رحمم چه بلایی سر مناظر مورد علاقه م آوردن ... تا زباله هایی که از خودشون به یادگار گذاشتن، تصویر پیش روم رو زشت نکنه! 

شاید هم باید سرم رو بالاتر بگیرم و قبل از اینکه کوه ها و تپه های روبه روم تبدیل به جاده های خاکستری بشن بیشتر تماشاشون کنم. 

...وای! خدای من، چرا چیزهایی که نگرانشونم این قدر زیادن؟!  

نظرات 6 + ارسال نظر
سهبا جمعه 27 آبان 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام خاله جون .
چه خوب که داری فیلمهای قشنگ می بینی . منم این فیلم رو خیلی دوست دارم .
نگران نباش عزیز . یه چیزایی دست من و تو نیست . نگرانیش بیهوده ست ! هان؟؟؟

سلام خاله گلم
چه تفاهمی!
آره ... درسته ولی من نمیتونم جلوی خودمو بگیرم....آهان!

امید شنبه 28 آبان 1390 ساعت 11:03 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

تو فیلم ها مناظری که دل می خواهد بیشتر و جذاب تر است
انگار مجازی بودن دنیای ما به احساس مان واقعی تر است

آره واقعا!ولی من یادمه مناظر دوست داشتنیم ۱۰ سال قبل از هر فیلمی جذابتر بودن....منتها بعدش جاده ها ساخته شدن و ماشینها بیشتر شدن و جاهای مورد علاقه منم شدن کثیف و زشت!

لاله شنبه 28 آبان 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

نگران نباش از لحظه لذت ببر...

منم این فیلم رو خیلی دوست دارم ...کلا اگه فیلم خوش اب و رنگ نباشه تو بگو جایزه هم برد باشه...بازهم نگاه نمیکنم..مثه بعضی فیلمها که تاریکه ادم چشم درد میگیره!

هی هی هی...
منم فیلمای خوش آب و رنگ رو دوست دارم ولی فیلمای تاریک خوبم هستنا...من به جایزه ها توجهی نمیکنم...آخه ممکنه داوراشون بی سلیقه باشن

حامد شنبه 28 آبان 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.hamedh.com

کلا با رمانای نویسنده های زن حال نمی کنم. تو یه فاز دیگه‌ن. نویسنده ی غرور و تعصب هم جین آستینه. واسه همین نه فیلمشو دیدم نه رمانشو خوندم. بنابراین نظری ندارم!

چرا؟!حتی بابالنگ درازم دوست نداری؟
ولی فیلمش قشنگه ها...منظورم داستانش نیست...کلا تصاویرش قشنگن
هرچند داستانشم خوبه ... مخصوصا در مقایسه با این همه رمان آبکی که تو کتابفروشیا ریخته

مهرداد پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من اصلا نسبت به چیزای قدیمی حس خوبی ندارم

نمیشه ها...بالاخره چیزایی هست که حس و حالتون رو عوض کنه...فقط شاید اون گوشه موشه ها قایم شدن

مرغ عشق سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.yardeli.blogfa.com

سلام خانوم خانوما
کجاهایی چرا اینقدر کم پیدایی؟

سلام عزیزم....دارم حرص میخورم فقط!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد