کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

اصغر آقا!

گفت: خوب نیست  

گفت: مثل « درباره الی» ته نداره دیگه!

گفتم: « درباره الی» که خوب بود! 

...

طفلکی هایی هستیم که دروغ های کوچولو می گیم، غافل از اینکه همین دروغ های کوچیک دارن غرقمون میکنن. 

این چیزی بود که من توی «جدایی نادر از سیمین» دیدم .... و این همون چیزیه که هر روز می بینم...

وقتی میخوان کسی رو از سرشون باز کنن...وقتی میخوان یه چیز بی اهمیت رو کمی به تعویق بندازن...

هر روز می بینم و ترس برم می داره که هر روز بیشتر شبیهشون بشم.

راست گفتن به دروغگوها کار راحتی نیست...

.....

با دوستم که فکر میکنه فیلم های اصغر فرهادی نیمه کاره تموم میشن موافق نیستم.

مدت کوتاهی بعد از درباره الی، چهارشنبه سوری و شهر زیبا رو تماشا کردم...و بعد هم که جدایی نادر ازسیمین.

وقتی فیلم به پایان می رسه و من و مامان یه آه می کشیم، یعنی فیلم حرفش رو زده ، دیگه چه اهمیتی داره که اون دختر،پدرش رو انتخاب کنه یا مادرش رو، یا چه اهمیتی داره که الی کی بوده، یا اینکه اون پسر دوستش رو نجات میده یا خودش رو ...

پ.ن.: قرار بود اینو خیلی وقت پیش بنویسم...فردا امتحان دارم و چه محرکی برای نوشتن بهتر از امتحان؟! ...حتی از این جایزه golden globe هم موثرتره!

پ.ن.2: طرح « یک امتحان...یک کتاب» من هنوز به قوت خودش باقیه!

این بار « روی ماه خداوند را ببوس» رو خوندم.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 07:54 ق.ظ http://galleryms.blogsky.com

سلام واقعا وبلاگ عالی ای داری توی این وبلاگ حرف برای گفتن هست اگر تمایل داشته باشی تبادل لینک کنیم.

سلام

امید سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

تبریک به اقای فرهادی
برازنده اش بود

بلی..بلی!

محمدآقایی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

شاید امثال من از دیدگاه سیاسی و نوع اندیشه با آقای فرهادی مشکل داشته باشیم، ولی این دلیل نمیشه که برای افتخارات بسیار زیاد آقای فرهادی ( از جدایی نادر از سیمین) ادای احترام نکرد.

جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی فوق العاده بود.

شما از اندیشه شم خبر دارین؟!
من ساده رو بگو فقط فیلم رو تماشا میکنم و به بقیه چیزا کاری ندارم(آیکن فرشته پاک و معصوم نداره چرا؟!)

لاله یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

خیلی خوشحال شدم که برد ولی فیلموشو هنوز ندیدم متاسفانه

خوبه...شمام که خارجه این دیگه حتما باید ببینین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد