کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

ای ۲۴ سالگی...

زمانی که خیلی خیلی کوچولو بودم 24 سالگی برایم سن مهمی بود. 

توی برنامه های درازمدتی که منِ 6 ساله چیده بود، قرار بود منِ 24 ساله خانمی باشد با موهای بلند که تحصیلش را به یک جاهایی رسانده، شغلی دارد و کم کمک زندگیش وارد بخش عشقولانه خود می شود! 

اما حالا چیزی به 24 سالگی نمانده و این گیس گلابتون نه کاری دارد، نه درسش تمام می شود،و نه هیچ چیز دیگری. 

منِ در آستانه 24 سالگی فقط توانسته یکی از آرزوهای کودکی اش را برآورده کند: موی بلند!
 

پ.ن.: موی بلند، روی سیاه ، ناخن دراز...واه واه واه!  

اونم از ۱۲ سالگی!

پ.ن.2: از وقتی قرار شده آدرس وبلاگ رو مرمت کنم مدام فکرم شده این که چرا اصلا یه آدرس بهتر انتخاب نکنم! ... این فکر من مثل اینکه جنبه امکانات اضافی رو نداره! 

به این نتیجه رسیدم که چون 24 سالگی هم داره میاد و من کاری نکردم، روز تولدم آدرس اینجا رو عوض کنم تا اقلا سر خودم رو شیره بمالم که مثلا اگه درسم تموم نشده عوضش آدرس وبلاگم درست شده!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
خوده خودم پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com

:دی

پیش پیش مبارک!
ناراحتم نباش
آخه قسمته زمان برش همون موئه بوده!

ممنون
آخه به اهداف مویینم(!) شونصدسال پیش رسیده بودم!

محمدآقایی پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

یعنی همممممممممه مشکلات و کارهای نکرده تو با عوض کردن آدرس وبلاگ ردیف میشه.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس چرا ما ها توی 24 سالگی این حس را نداشتیم؟؟؟؟؟
نکنه توی 24 سالگی من مریض بودم....

ااااااا.........
نکنه حالم بده و خودم حالیم نیست....؟؟؟؟؟

کممممممممممک
کممممممممممممممممممک

من که گفتم اینجوری سر خودمو شیره می مالم وگرنه همینم مشکلی به مشکلاتم اضافه می کنه!...باید سعی کنم آدرس جدید یادم بمونه!
دیگه شرمنده...من وقتی ۶ سالم بود سقف رسیدن به اهدافمو رو ۲۴ سالگی تنظیم کرده بودم!(حالا نیست به همه شونم رسیدم!!!)
شاید مال شما یه سن دیگه باشه

امید جمعه 30 دی 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

همین کشکستان از همه اسم های کشکی دیگر مانند گرمک بهتر است

درود

تا باشه از این کشکی های گرمکی

لاله یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

تولدت مبارک خانووووووم

تو ۲۴ سالگی اونم بزشکی که تموم نمیشه که...کلا بزشکی همش باید بخونی دیگه بس رو این یه خط قرمز بکش

بروانه ای شدن هم که باید اون لنگش بیدا بشه...ساعتهاتون رو اگه با هم کوک کرده بودین همزمان میشد

دونت ووری...

ممنون لاله جون
آره دیگه...میبینی ...آرزوهام به باد رفت!
اینا زیاد مهم نیستن...این همه صغری کبری چیدم که بگم تولدمه دیگه

مهرداد دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اول: تولدت مبارک
دوم... نگران نباش. منم میخواستم دکتر بشم ولی خب... فعلا که هیچی نشدیم

ممنون
منم نمیخواستم ولی منم فعلا هیچی نشدم...بسیار همدردیم

مرغ عشق یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 09:07 ب.ظ http://yardeli.blogfa.com

هههههههههههههههه
شیرینی بخدا
خوب بیام یه حموم ببرمت
اینجوری نباشی؟
موی بلند روی سیاه ناخون دراز
من دیگه باهات بازی نمیکنم
تولدت مبارک باشه
صد ساله شی
اونم با عزت وجلال

منظورت اینه که خیلی بانمک و خوب و گل و اینام؟!
تو رو خدا بازی کن...تورو خدا!!!!!
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد