کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

کشکستان!

... کشک می سابیم....آب حوض می کشیم!!!

آژانس مسافرتی گیس گلابتون!

سفر به دور و نزدیک...  

مهاجرت به هر جا که بخواهید... 

دور دنیا در 80 روز ...  

... با گیس گلابتون! 

کافیست استاد راهنمای گیس گلابتون باشید .... یا دوست استاد راهنمای او ... یا هر چیزی که تویش «استاد» و «گیس گلابتون» داشته باشد! 

... 

گفته بودم که بلافاصله بعد از اینکه استادراهنمایم را انتخاب کردم ایشان چند روزی را رفتند به فلان شهر برای همایش. برگشتنشان هم مصادف شد با امتحانات پایان بخش و به همین خاطر موضوع موردنظرمان ماند روی زمین. 

الان هم چند هفته ایست که در سفر خارج به سر می برند! 

قبل تر ها برای انتخاب استادراهنما به چند نفری فکر کرده بودم. 

چند وقت پیش شنیدم که یکیشان به سلامتی و میمنت به امریکای جهان خوار مهاجرت کرده! 

یکی دیگرشان هم در حال مهاجرت است! 

یعنی اینجانب به حدی خوش شانسم که حتی کسی که اسمش از ذهنم بگذرد هم می رود جهانگرد می شود ... یا ترک یار و دیار می کند....در هر حال تا جایی که امکان داشته باشد از دسترسم خارج می شود!! 

پ.ن.: امتحان پره نزدیکه و من نسبت به بقیه هیچی هیچی نخوندم ... دعا کنین برام...
 

نظرات 4 + ارسال نظر
امید شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

خوش به حالت خوش شانس

نخوندی هم اشکال ندارد
چون خوش شانسی

هههههههههههی

لاله یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 06:49 ق.ظ http://nocomment.blogsky.com

میگم گیس گلابتون جان شما روزی ۳ بار فقط بگو لاله شاید فرجی بشه منم برم مسافرت ...

الان شما دیگه هیچ راهی ندارید برای راهنمایی به جز ۲ حالت..یا بازگشت به راهنمایی یا هم مراجعه به راهنمایی رانندگی جفتش یکیه ...به هیچ حا نمیرسه ...حرفمو بس میگیرم...شما فعلا چهار علامت بزنید بارک کنید گوشه خیابون تو این برف و سرما چه معنی داره؟!!!!!

من سعیم رو میکنم ولی اینجوری اثر نداره... باید کارم پیشت گیر باشه!
تو رو خدا یه وقت ماشینو نبری پارکینگ جناب سروان!

مرغ عشق دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 09:12 ق.ظ http://yardeli.blogfa.com

ادم رو زهره ترک میکنی
اومدم یه دفعه دیدم
فکر کردم وبتو بستی کلا
از این اپت هیچی حالیم نشد
یعنی من ببوم

ببحشید...من شرمنده شدم الان
دور از جونت عزیز دلم

مهرداد دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

عجب قدرتی داری.... من جات بودم تور گردشگری میزدم
در مورد من هم فکر کن. دوست دارم برم سوییس کنار کوه های آلپ

آخه اونجوری باید میرفتم شونصدتا طرح تحقیقاتی برمی داشتم تا مشتریام زیاد شن...منم که عاشق تحقیق!
سفارش قبول نمیکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد